هشتصد تا متن نوشتم که چه‌جوری به این وبلاگه رسیدم و حال خودم قبل‌اش چه‌طور بوده و بعدش چی شده و این‌ها. تمام‌اش پر بود از این من ِ لعنتی.
آقاجان اگر دوست دارید بهترین هایکوهای اریژینال روی وب رو بخونید به این وبلاگ سر بزنید. یک کلام: معرکه‌اس. با اجازه‌ی خانم آموزگار چهار قطعه از شعرهاشون رو این‌جا می‌گذارم.

جستجو بی‌ فایده است
فکر می‌ کنم
سر حرفی که باید به تو می گفتم اش
بلایی آمده
+
می خواهی گریه کنی
بی چرایی
غم انگیز ترین ماجرای شعر اینجاست
+
کلمه های سرگردان من!
همه با هم حرف نزنید،
یکی یکی
+
توی جیبم
پر از صدا ها ی رنگارنگیست
مشتت را بیار...!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی (بابای البرز) یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:02 ق.ظ http://yekimeslehame.blogfa.com

سلام. با جستجو عبارت -عطر سنبل عطر کاج- به ویلاگ شما رسیدم. متاسفانه صفحه بی بی سی اینجا فیلتره!! میدونم که نوشته شما مربوط به فروردینه... ولی اگر براتون ممکنه اون صفحه رو برام ایمیل کنید. ممنون از لطفتون.

ali یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ

مسنجرتون رو چک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد