بی‌خواب در اینترنت

وای وای، چقدر این بلاگ اسکای با اون کیکِ "تولدت مبارک" دوست داشتنیه!
+
افکار ِ من از زبانِ ملکوت: مشهد را انگار کوچک می‌بینم. آن قدر بزرگ نیست که آن سال‌های جوانی و شیدایی در آن قدم می‌زدم. شاید همان روزها هم کوچک بود و این من بودم که غوطه‌ور در خود بودم و ز کار همه غافل. آدم‌هایی که این‌جا هستند گویی اگر جای دیگری باشند، حس و حالی دیگر و رمق و رونقی تازه می‌یابند. هرگز نمی‌توانم تصور کنم که بار دیگر بتوانم مقیم این شهر غم‌گرفته شوم. نه، این‌جا را عاقبتی نیست.
+
یک دقیقه در این سایت بچرخید تا احساس کنید بازیچه‌ی دست استاد "ولند" قرار گرفتید.
نظرات 3 + ارسال نظر
h4med سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ http://h4med.com

نکته‌ی فنی: این قالب‌ات برای پست‌های تکی (http://sizief.blogsky.com/?PostID=121) مشکلات داره اساسی! صفحه‌ی اول هم زیادی عریضه.. اگر مایلی می‌تاونم برات روبراهش کنم.

در مورد عریض بودن باید بگم انقدر قالب های باریک دیدم (سبک قالب های طراحی حمیدرضا) که فکر کردم بی خیال باریک بودن بشم! اما برای اون اشکال فنی. مرسی از لطفت. برطرفش کردم. البته این قالب موقتیه و برای همین زیاد باهاش ور نرفتم.

مرتضی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ

موافقم

A Girl On The Sidewalk چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ق.ظ http://sidewalk.weblog.sh

در مورد اون پرسش فوق علمی کذایی که فرموده بودید،راستش شاید طرحش در اینجا خیلی مؤدبانه نباشه ولی واقعا انقدر این پرسش مهم شده که پیگیری جوابش اجتناب ناپذیر به نظر میرسه!!!...
کاش حداقل یه آقایی که کمتر مودب و پوزیتیو بود داوطلب پاسخگویی میشد!که آدم روش بشه سوالشو روشن و بی استعاره بپرسه...
با این وجود تنها کسی که بتونه بهش جواب بده یک male خواهد بود وبس!
و اما سوال:
کنترل دستی ِ سیستم جنوبی(اوکی؟) که اغلب در کوچه و خیابان از میلز شاهدش هستیم چه معانی و عللی میتونه داشته باشه!؟...
امیدوارم خدای نکرده هیچ تعبیر سوئی این وسط پیش نیاد ، چاره ای نبود جدا!...
در صورت تمایل برای جواب دادن میتونید از کامنت مخفی یا private messag تویه وبلاگ من که یه گزینه پائین فضای تایپ کامنت هست استفاده کنید.
اگر زحمتشو میکشید لطفا کامل و دقیق ، نه مثل پرسیدن تلگرافی من!...
باز هم از التفاتتون بسیار ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد