این کنار موزیک گذاشتم، از این به بعد هم اگر مرتب آن‌لاین بودم سعی می‌کنم هفته‌ای یک بار عوضش کنم. چند وقتی بود می‌خواستم این موزیک رو اضافه کنم اما حوصله‌اش نبود تا امروز که یکی که نگرانش بودم زنگ زد و خانواده‌ای را از نگرانی رهانید و انرژی مثبت داد و این هم نتیجه‌اش!

پی‌نوشت: با تشکر ویژه از میثم خان noword.

نظرات 1 + ارسال نظر
A Girl On Sidewalk شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ http://sidewalk.weblog.sh

آقا مرسی از شما بخاطر توجهتون،یک!
دو:مرسی از برخورد منطقی، امروزی ، علمی و...تون!
سه: علت تاخیر در پاسخگویی من چند چیز بود و یکیش هم اینکه این مقاله هرش رو برای ترجمه داشتم و تو اون جو ذهنی مضخرف که کجای نطنز قراره با بالستیک بخوره خیلی مسخره ام میومد بخوام ابهامات اون تریلوژی رو رفع کنم!!!...
ولی استاد حالا که زحمت کشیدید نمیخوام مثل نیمه نصفه بریدن سر مرغ باشه!...:
آقا اجازه!...
ما مورد دو وسه رو نفهمیدیم!...بیزحمت با هر ادبیاتی که فکر میکنید ما بهتر میفهمیم حتی چاله میدونی شیر فهممون کنید!
-------------------
راستی گذشته ازین برنامه ، بطور کلی از صفحه شما و حال وهواش خصوصا بخش های سینمائی و موزیکیش خوشم اومد!...ایشالا در اینده خدمت میرسیم!...
و یک راستی دیگه ، کامنت های من تویه وبلاگ پرستو کمی علت خودخواهی خانوم ها رو روشن نکرد!؟
شاید اگه بخونید ببینید خیلی هم خودخواهی به اون معنای مطلقش نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد